13 lutego 2020

81. Walentynkowe paznokcie


Hej :)

Z racji tego, że Walentynki już niedługo to mam dla Was propozycję stylizacji paznokci właśnie na ten dzień :)


Do stylizacji użyłam następujących produktów:

- pilnik do paznokci

- cążki do paznokci
- bloczek polerski
- primer
- baza
- Semilac - Strong White - 001
- Semilac - Intense Red - 027
- Semilac - Black Diamond - 031
- Semilac - Nuts & Caramel - 139- top
- oliwka do skórek

Standardowo wycięłam skórki, wypiłowałam i zmatowiłam paznokcie oraz nałożyłam primer. Następnie pomalowałam paznokcie bazą i utwardziłam w lampie. Wszystkie paznokcie pokryłam dwoma warstwami Intense Red, każdą utwardzając w lampie. Następnie na jednym paznokciu namalowałam dwa białe serduszka, które utwardziłam w lampie. Na innym paznokciu namalowałam misia. Najpierw szkic kolorem Nuts & Caramel i utwardziłam w lampie. Białym kolorem namalowałam kółeczko, które również utwardziłam. Czarnym kolorem zrobiłam uszka, nos, buzię i łapki oraz obrysowałam całego misia, by wydawał się bardziej wypukły. To wszystko utwardziłam w lampie. Następnie wszystkie paznokcie pokryłam topem i również dałam do lampy. Oliwka na skórki i gotowe :)




Mam nadzieję, że się podoba :)


Pozdrawiam



21 komentarzy:

  1. WOW! Misie wyszły super! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega propozycja, klasa sama w soobie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszły :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Misie pierwsza klasa :) super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowe *-* misiek przeuroczy ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba się, śliczne misie. Podziwiam Cię za cierpliwość do robienia takich paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Misiaczek przeuroczy!
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie zrobione pazurki, ja w tym roku na walentynki nie robiłam pazurków!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Paznokcie pięknie się prezentują :D Na walentynki w sam raz :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo jakie ładne paznokcie :) Piękności!

    OdpowiedzUsuń
  11. faktycznie, idealne na walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń