30 sierpnia 2022

341. Wibo - Second Skin, Primer - Concealer - Foundation 3 in 1 - Płynny fluid do twarzy 3 w 1


Hej :)

Nie wiem jak Wy, ale ja markę Wibo kojarzę przede wszystkim z produktami do konturowania. Jeśli chodzi o podkład to jest to pierwszy jaki mam tej marki. Czy warto go polecać czy nie koniecznie? Przekonajcie się sami czytając recenzję :)


Opis producenta:

Płynny fluid do twarzy 3 w 1 z potrójną formułą long lasting zawierającą wygładzający primer, korektor i podkład. Delikatnie matuje oraz skutecznie tuszuje oznaki zmęczenia i niedoskonałości skóry. Intensywna pigmentacja gwarantuje nieskazitelną cerę bez efektu "maski" i ciężkości na twarzy. Zapewnia gładkie i aksamitne wykończenie. Formuła zawiera naturalne oligosacharydy z drzewa Tara o działaniu nawilżającym oraz składniki soft-focus.

Moja opinia:

Opakowanie to beżowa, matowa szklana buteleczka z pipetką. W środku 30 g produktu za około 25 zł. Przy codziennym stosowaniu starcza na ponad miesiąc czasu.
Ma dosyć wodnistą konsystencję. Posiada zapach, który jest niemalże niewyczuwalny. Mój kolor to nr 3 i jest to chyba najciemniejszy odcień jeśli chodzi o gamę kolorystyczną.


Podkład aplikuje się bez problemu na twarz gąbeczką. Jeśli chodzi o wyciąganie produktu z opakowania to albo moja pipetka od razu była zepsuta albo jest to wada tych podkładów, gdyż był problem z nabraniem go do pipety co było dosyć uciążliwe. Produkt ładnie wygląda na skórze. Daje efekt drugiej skóry chociaż krycie ma średnie i da się je budować. Zakrywa niewielkie niedoskonałości i ujednolica koloryt cery. Jest lekki i na skórze wygląda satynowo więc nie daje "tępego matu" czy efektu "maski". Dosyć długo utrzymuje się na skórze w dosyć dobrym stanie. Po 8 godzinach delikatnie wchodzi w zmarszczki, ale bez tragedii. Świetnie współgra z różnymi bazami, korektorami i pudrami. Jako korektor go nie sprawdzałam, ale wydaje mi się, że nie byłby to dobry pomysł, by nakładać podkład w obszar pod oczami. Dodatkowo produkt się nie waży. Podkład ciemnieje o jakiś ton lub dwa więc niektórym może to przeszkadzać. Mi osobiście to nie przeszkadza, gdyż używam jaśniejszego pudru.

Poniżej zdjęcie z nałożoną pielęgnacją:


Tu już nałożony podkład:


A tu już z korektorem i pudrem:


Moim zdaniem jest to świetny podkład na codzień, który ujednolici koloryt cery, przykryje to co trzeba, a do tego będzie wyglądał naturalnie na twarzy przez długi czas.


Pozdrawiam


9 komentarzy:

  1. Ja z Wibo mam podkład Forever Better Skin i też się fajnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci, że mało miałam okazji z tą marką się poznać. Dziękuję zatem za info.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio rzadko sięgam po fluidy, częściej po kremy BB, ale będę mieć go na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety podkłady tej marki u mnie się ważą okropnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za podkładami tej marki

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wygląda na twarzy 😊

    OdpowiedzUsuń