23 lutego 2021

173. Nowości kosmetyczne

 

Hej :)


Czas pokazać Wam kolejne nowości, które znalazły się w moim posiadaniu. Tym razem jest ich zdecydowanie mniej niż ostatnio :P


Moje zamówienie z modenanails.pl

- Quick Top Matte - Top matowy (40zł)
- Rubber Base + Vitamins - Mousse Rose - Baza witaminowa (42zł)
- Lakier hybrydowy nr 47 (25,90zł)
- Lakier hybrydowy nr 451 (25,90zł)
- Paint Art Gel - Black Meteorite - Czarny żel do zdobień (19,50zł)


Natomiast w Biedronce znalazłam:

- Floslek - Masełko do rąk odżywcze "Figa" (6,99zł)
- Niuqi - Bazy kauczukowe (9,99zł za jedną)


W Aldi znalazłam jeszcze :

- Eveline - Satin Matt - Mattifying & Covering Foundation 4 in 1 - Podkład matująco-kryjący 4 w 1 (15zł)

Podsumowując kupiłam w sumie 9 kosmetyków w tym: 1 do makijażu, 1 do ciała i 7 do paznokci. Wydałam w sumie 195,27zł.

Znacie coś z tych kosmetyków?


Pozdrawiam :)


19 komentarzy:

  1. Mam ten podkład z Eveline, bardzo fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaszalałaś z tymi lakierami i innymi produktami do paznokci :) Te bazy kauczukowe są dobre?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiły mnie te lakiery, nie znam tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja musze znow zacząć malowac paznokcie. Teraz mialam zbyt dluga przerwę

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam jedynie podkład Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie testowałam zaprezentowanych produktów.
    Bardzo zaciekawiło mnie masełko odżywcze do rąk marki Floslek :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. powiem od siebie że lakiery hybrydowe z Biedronki są super:D baz jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masełko do rąk chyba najbardziej mnie zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam jedynie to masełko FLOSLEK. Jest rewelacyjne :) Bardzo dobrze się u mnie sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  10. Masło do rąk przydałoby mi się:), ale takie kosmetyki do dłoni u mnie zawsze są potrzebne, bo mam jednak suche dłonie:).

    OdpowiedzUsuń
  11. Też skusiłam się na masełko do rąk Floslek i ten podkład Eveline :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi mnie ten podkład, pewnie kiedyś go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń