29 maja 2021

200. Nowości kosmetyczne

 

Hej :)


Czas na pokazanie Wam co zakupiłam w tym miesiącu :) Tym razem zaopatrzyłam się w drogerii internetowej mintishop.pl :) Dodatkowo wygrałam dwa konkursy na instagramie więc dostałam sporo kosmetyków, których jestem bardzo ciekawa tym bardziej, że sporo z nich to będzie moje pierwsze spotkanie z tą marką :) Tymczasem zapraszam na przegląd :)



Zamówienie z mintishop.pl :

- Equilibra - Krem do rąk z masłem shea - 75 ml (12,90zł)
- Refectocil - Czarna henna do brwi i rzęs (21,90zł)
- Anwen - Sleeping Beauty - Maska nocna do średniej porowatości włosów - 200 ml (39,90zł)
- Sattva Ayurveda - Olejek do twarzy i ciała "Kwiat Lotosu" - 50 ml (20,90zł)
- Tołpa - Dermo Face - 30+ Futuris - Krem przeciw pierwszym zmarszczkom na noc - 40 ml (39,90zł) - zaczęłam używać tego kremu i póki co jestem zachwycona bardzo dobrze nawilża i pięknie pachnie :)
- Tołpa - Dermo Face - Hydrativ - Nawilżający płyn micelarny do mycia twarzy i oczu - 400 ml (29,90zł)
- Maybelline - Maybelline Tattoo Liner Gel Pencil - Kredka do oczu - odcień 960 rose gold (15,90zł)
- Hean - Cień do stylizacji brwi 2 w 1 - kolor brunette (10,90zł)
- Tołpa - Dermo Face - Sebio - Peeling 3 enzymy - 40 ml (32,99zł)
- Bielenda - Botanic Formula - Maseczka nawilżająca do twarzy "Olej z konopii + szafran" - 50 ml (26,90zł)
- Dermacol - Gommage Cleanser Gel - Żel oczyszczający do twarzy - 100 ml (12,90zł)
- Essence - Instant Matt Make-up Setting Spray - Spray do utrwalania makijażu - 50 ml (12,90zł)
- Golden Rose - Wielofunkcyjna kredka do oczu i ust - odcień miracle (6,99zł)
- BasicLab - Kuracja przeciwzmarszczkowa pod oczy - Nawilżenie i Ujędrnienie - 15 ml (69,90zł) - oczywiście nie mogło zabraknąć tego serum w moim zamówieniu - naprawdę działa cuda :)
- Lash Brow - Henna w proszku czarna - 10 ml (14,90zł)
- Golden Rose - Lip Liner - Trwała konturówka do ust - kolor: 224 (8,89zł)

Dodatkowo w gratisie otrzymałam Eveline Cosmetics - Facemed+ - Profesjonalny płyn micelarny - 100 ml.


Nie zabrakło też próbek kosmetyków:

- Mokosh Cosmetics - Balsam do ciała "Melon z ogórkiem" - miałam okazję już go używać i działa prawidłowo :)
- Organic Shop - Organic shea & lily - Silky Shine Shampoo "Silk Nectar" - Nabłyszczający szampon "Jedwabny Nektar"
- Resibo - Self Love BB Cream - ocień natural beige
- Orientana - Booster Regenerujący "Reishi i fioletowy ryż"
- Szmaragdowe Żuki - Tilia - Krem do cery suchej i normalnej
- Eveline Cosmetics - Luksusowy głęboko regenerujący krem przeciwzmarszczkowy na noc

Jak wspominałam na początku wygrałam dwa konkursy na instagramie, w których otrzymałam następujące kosmetyki:



Na profilu Long4Lashes wygrałam zestaw Get Your Tan! od Lift4Skin:

- Pianka samoopalająca
- Balsam brązujący
- Złota mgiełka rozświetlająca


Natomiast kolejne kosmetyki są od marki OnlyBio:

- Face in Balance - Tonik adaptogenny rozświetlający
- Kombucha - Puszysta pianka do mycia twarzy
- Komucha - Płyn micelarny matujący
- Face in Balance - Peeling adaptogenny - Mikrodermabrazja
- Hair Balance - Odżywka humektantowa do włosów
- Hair Balance - Odżywka proteinowa do włosów
- Hair Balance - Odżywka emolientowa do włosów
- Kombucha - Lekki krem nawilżająco-matujący
- Face in Balance - Serum adaptogenne rozświetlające
- Face in Balance - Serum adaptogenne zwężające pory

Podsumowując mam w sumie 36 kosmetyków w tym 6 próbek. 5 do makijażu, 17 do pielęgnacji twarzy, 4 do ciała i 4 do włosów. Sama zakupiłam 16 kosmetyków w tym 9 do pielęgnacji twarzy, 5 do makijażu, 1 do włosów i 1 do pielęgnacji ciała. Wydałam na to 378,57 zł.

Koniecznie dajcie znać, który z kosmetyków używaliście i jak Wam się sprawdzał? Czekam na odpowiedzi :)


Pozdrawiam :)






23 komentarze:

  1. Z kosmetyków only bio mam olejek do włosów i bardzo fajnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć :) U mnie akurat będzie pierwsze podejście do tej marki :)

      Usuń
  2. Dużo fajnych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będą fajne i się sprawdzą :)

      Usuń
  3. O rany, gratuluję świetnych wygranych. Ja nie mam w ogóle szczęścia do takich rzeczy. Z tych kosmetyków nie używałam o dziwno nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam, że nie mam szczęścia, ale jakimś cudem się udało :)

      Usuń
  4. Ile nowości :)) Ja koniecznie musze się rzucić na kombuchę onlybio :D Jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam peeling Tołpa 3 Enzymy :) Zaciekawiły mnie nowości OnlyBio ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O peelingu słyszałam tyle dobrego, że w końcu sama postanowilam sprawdzić :)

      Usuń
  6. Refectocil jest najlepszą henną, jaką stosowałam, no i uwielbiam peeling enzymatyczny Tołpa :)
    Bardzo jestem ciekawa pozostałych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję wygranych:D super sprawa :) ale i zakupy wielce interesujące;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja kupilam ten enzymatyczny do glowy:P

    OdpowiedzUsuń