27 listopada 2021

262. Nowości kosmetyczne

 

Hej :)


Czas na nowości w mojej kosmetyczce, które zakupiłam w tym miesiącu. Standardowo zrobiłam zakupy online na darmarsklep.pl, a jeden z kosmetyków kupiłam w Kauflandzie :)



Zamówienie z darmarsklep.pl:


- Catrice - HD Active Freezeng Fixer - Spray chłodzący utrwalający - 50 ml (20,59zł)

- Floslek - Balance T-Zone - Instant detox 2in1 - Glinka myjąca - 125 ml (33,59zł)

- Essence - Lip Care - Peeling do ust pielęgnacyjny awokado - 5g (7,45zł)

- Ziaja - Oliwkowy balsam do ust - 10 ml (5,99zł)

- Bioliq - Body - Regenerujący krem do rąk i paznokci - 50 ml (15,79zł)

- Ziaja - Krem do stóp zmiękczający z kompleksem AHA - (8,49zł)

- Affect - Pure Passion - Paleta 10 cieni do powiek - (67,99zł)

- Claresa - Lakier hybrydowy - Green 800 - 5g (9,99zł)

- Claresa - Lakier hybrydowy - Fallin' Love 9 - 5g (9,99zł)

- Indigo - Efekt Pixel - Efekt kopciuszka (9,89zł)

- Indigo - Efekt holo - Pyłek opalizujący Tiffany (7,89zł)

- Frez ceramiczny do hybryd, żeli, akryli - stożek średni - (16,99zł)


Do tego otrzymałam próbkę mus nawilżający do ciała antycellulit ujędrnianie z Ziaji :)


W Kauflandzie natomiast zakupiłam korektor z Catrice - True Skin (16,99zł).



W sumie kupiłam 13 produktów w tym 5 do paznokci, 2 do ciała, 3 do pielęgnacji twarzy i 3 do makijażu. Wydałam 231,63 zł.


Co kupiliście ciekawego ostatnio?


Pozdrawiam :)



8 komentarzy:

  1. Ja koniecznie muszę wypróbować ten korektor z Catrice :) Mam podkład z tej serii i go uwielbiam i ciekawa jestem czy będzie tak samo z tym korektorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem ciekawa podkładu, ale jeszcze go nie mam 😛

      Usuń
  2. Z korektorem True Skin się jakoś wybitnie nie polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam chyba nic z pokazanych przez Ciebie produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem do rąk bym podkradła ;)

    OdpowiedzUsuń