19 lutego 2022

286. Subtelna stylizacja

 

Hej :)


Dziś delikatna stylizacja paznokci z jeszcze zimowym akcentem :)



Do stylizacji użyłam następujących produktów:

- pilnik do paznokci
- frezarka
- bloczek polerski
- cleaner

- primer
- formy do przedłużania paznokci
Silcare - Base One - UV Gel Builder - Budujący żel UV - kolor: french pink
- Semilac - Blueberry Kiss - 116
- Modena Nails - 154
Modena Nails - Mysteorius White - Biały żel do zdobień
- holder
- pędzelek do zdobień
- Semilac - Top no wipe Real Color
- oliwka do skórek

Przygotowałam paznokcie, aby je przedłużyć. Nałożyłam primer i przedłużyłam paznokcie za pomocą form i żelu budującego. Utwardziłam. Nadałam pożądany kształt, przetarłam cleaner'em i zaczęłam malować. Wszystkie paznokcie poza serdecznymi pokryłam dwoma warstwami bardzo jasnego, subtelnego różu od Modena Nails - każdą warstwę utwardziłam w lampie. Pozostałe paznokcie pokryłam fioletowym, brokatowym kolorem - również dwie warstwy, każdą zamroziłam. Następnie białym żelem i pędzelkiem namalowałam choinki coś w stylu ornamentów. Dodałam kropki, które mają imitować śnieg i utwardziłam. Wszystkie paznokcie pokryłam błyszczącym topem i zamroziłam w lampie. Nałożyłam oliwkę na skórki i gotowe :)



Jak Wam się podoba taka delikatna stylizacja z zimowym akcentem?


Pozdrawiam :)


5 komentarzy:

  1. Przepiękne paznokcie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne paznokietki wymalowałaś :) ja nie miałabym cierpliwości do takich wzorków :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolorystyka i wzorek - bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne paznokcie :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2022/02/odkurzacz-jimmy-jv85-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń