16 marca 2022

294. Wiosenne pastele

 

Hej :)


Za oknem już widać wiosnę, słońce coraz mocniej grzeje, a kwiaty można podziwiać na każdym kroku. To doskonały moment na wiosenną, delikatną stylizację :)



Do stylizacji użyłam następujących produktów:

- pilnik do paznokci
- frezarka
- bloczek polerski
- cleaner

- primer
Niuqi - Baza kauczukowa - jasny róż
- Niuqi - Baza kauczukowa - jasno brzoskwioniowy z drobinkami
- Semilac - French Lilac - 059
- Semilac - Salmon Pink - 274
- Semilac - Sharm Effect - Base Clear
Modena Nails - Mysteorius White - Biały żel do zdobień
- holder
- pędzelek do zdobień
- Sunone - Top no wipe
- oliwka do skórek

Paznokcie przygotowałam za pomocą frezarki, pilnika i bloczku. Odtłuściłam cleaner'em i nałożyłam primer. Wszystkie paznokcie nadbudowałam bazą kauczukową w jasno różowym kolorze i utwardziłam w lampie. Trzy paznokcie w każdej ręce pokryłam przepięknym, delikatnym fioletem od Semilac. Nałożyłam dwie warstwy każdą utwardzając w lampie. Pozostałe dwa paznokcie pokryłam lekko brzoskwiniową bazą z delikatnymi drobinkami. Również dwie warstwy - każdą zamroziłam. Na to nałożyłam bazę z Sharm Effect i brzoskwiniowym lakierem 274 namalowałam kwiaty. Gdy efekt rozmycia był zadowalający to utwardziłam w lampie. Następnie białym żelem do zdobień zrobiłam kontur, a w środek położyłam trochę brokatu. Zamroziłam. Całość pokryłam topem i utwardziłam. Nałożyłam oliwkę na skórkę i gotowe :)




Jak  Wam się podoba takie minimalistyczne zdobienie w wiosennym klimacie? Jakie kolory nosicie zazwyczaj na paznokciach wiosną?


Pozdrawiam :)


8 komentarzy:

  1. Pięknie prezentują się Twoje paznokcie i śliczne kolorki :D
    Przyznam szczerze, że dawno nie malowałam paznokci, ale na wiosnę chyba czas to zmienić :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę tylko muszę mieć zrobione paznokcie - taki nawyk 😛

      Usuń
  2. jakie śliczne pastelowe:) idealne na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja paznokci, z chęcią widziałabym taką u siebie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń