28 maja 2022

314. Nowości kosmetyczne

 

Hej :)


Oczywiście już najwyższa pora, aby pokazać Wam co zakupiłam w tym miesiącu :) Zamówienie online zrobiłam tym razem na elninoparfum.pl. Zapraszam na przegląd :)



Zamówienie z elninoparfum.pl:


- Collistar - Uomo Magic Face Drops - Samoopalające kropelki do twarzy - 30 ml (85,50 zł) - zaczęłam używać, ale jeszcze nie zauważyłam działania :)

- Dermacol - Collagen + Eye & Lip - Krem pod oczy - 15 ml (22,30 zł)

- Revolution Skincare - Vitamin C Glow Eye Patches - Maseczka na okolice oczu - 60 szt. (81,50 zł)

- Revolution Skincare - 5% Caffeine Solution + Hyaluronic Acid Targeted Under Eye - Serum pod oczy - 30 ml (32,90 zł) - ładnie ujędrnia skórę i sprawia, że jest grubsza :)

- Rimmel - Exaggerate - Konturówka do ust - kolor: 63 - (11,15 zł)

- Garnier - Skin Naturals - Hyaluronic Aloe Toner - Tonik do twarzy - 200 ml (13,38 zł)

- Kallos - SPA - Indulging - Krem do rąk - 50 ml (6,86 zł)

- Rimmel - Keep Calm & Play - Balsam do ust; kolor: 040 rose blush - (7,11 zł) - póki co jest taki sobie :)

- Nuxe -Reve de The Revitalising Granular Scrub - Peeling do ciała - 150 ml (48,60 zł)


W sumie kupiłam 9 kosmetyków: 6 do pielęgnacji twarzy, 1 do makijażu i 2 do ciała. Wydałam 309,30 zł.


Znacie któryś z tych kosmetyków? Dajcie znać jak Wam się sprawdza :)



Pozdrawiam :)



3 komentarze: