16 lipca 2022

328. Ulubieńcy kwartału: kwiecień, maj, czerwiec 2022


Hej :)


Czas na kolejnych ulubieńców :) Postanowiłam, że maksymalnie znajduję 10 kosmetyków, które mi się sprawdzają i prawdę mówiąc miałam niemały problem, ale znalazłam i to z każdej kategorii :)



Nacomi - Next Lvl - Fix It Up Niacinamide 15% Serum - Serum z niacynamidem 15% - Świetnie nawilża i radzi sobie z niedoskonałościami, a prawdę mówiąc mało, który kosmetyk działa na nieprzyjaciół przynajmniej w moim wypadku :) Dodatkowo rozświetla i nie podrażnia :)




Herbal Care - Nawilżający tonik do twarzy z kwasem hialuronowym "Kwiat róży" - Przepięknie pachnie różami, a jak już większość z Was wie ja uwielbiam zapach róży w kosmetykach :) Sprawdzi się również jako mgiełka do odświeżenia cery w ciągu dnia, a do tego wygładza i delikatnie nawilża :)



Paese - Run For Cover, Longwear Foundation SPF 10 - Podkład kryjący - Świetnie wyrównuje koloryt i po mimo matowego wykończenia na skórze wygląda bardzo ładnie przy czym jest to podkład dosyć kryjący. Na lato zbyt ciężki, ale na większe wyjścia sprawdza się znakomicie :)



Eveline - Liquid Camouflage HD 24H Long Lasting Formula, Full Coverage Concealer - Kamuflaż do twarzy - Świetny korektor na większe wyjścia. Ma średnie krycie i da się go budować, a dodatkowo nie wchodzi w zmarszczki i nie wygląda sucho. I najważniejsze - przykrywa cienie pod okiem :)




Max Factor - Kohl Pencil - Kredka do oczu - Beżowa, długotrwała kredka na linię wodną. Nawet po całym dniu znajduje się na swoim miejscu. Zdecydowanie jedna z lepszych jakie miałam okazję używać.




Bourjois - Contour Edition - Contour Levres - Konturówka do ust - Nie wysusza, łatwo się nakłada i nadaje się do samodzielnego noszenia. Do tego przepiękny kolor i długotrwałość :)


Alterra - Olejek do ciała "Piwonia Bio & Migdały Bio" - Olejki do ciała zawsze mnie odstraszały, ale na szczęście niepotrzebnie. Ten posiada przepiękny zapach, szybko się wchłania i cudownie nawilża skórę :) Dodatkowo świetnie się sprawdzi również do masażu także warto go wypróbować :)




OnlyBio - Hair Balance - Odżywka emolientowa do włosów - Przepiękny, egzotyczny zapach, a do tego świetnie nawilża i wygładza włosy. Jedna z lepszych jakie miałam okazję używać i oczywiście da się po niej rozczesać włosy bez żadnego problemu :)




Jantar - Odżywka-wcierka do włosów zniszczonych z wyciągiem z bursztynu - Jeśli zależy Wam na zapuszczeniu włosów to ta wcierka świetnie się sprawdzi. Wysyp baby hair jest niesamowity, a dodatkowo odżywienie włosów. Sama aplikacja jest bezproblemowa i przyjemna :)



Kallos - Lab 35 - Signature Protecting Serum - Serum pielęgnujące końcówki - Kosmetyk nadaje się nie tylko na końcówki, ale sprawdzi się także do wygładzenia włosów czy do wydobycia większego skrętu. Po prostu świetne wielofunkcyjne serum do włosów :)

Jaki kosmetyk ostatnio stał się Waszym ulubionym? :)


Pozdrawiam :)


5 komentarzy:

  1. używałam tylko odżywki od Jantar ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam olejki tej marki. Tego jeszcze nie miałam, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety Jantar mi zrobił okropne ŁZS na skórze głowy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to niedobrze 🙁 u mnie na szczęście nic się nie stało

      Usuń
  4. U mnie po Jantarze niestety mało nowych baby hair się pojawiło, a tak poza tym wcierka była przyjemna, ale raczej do niej nie wrócę :)

    OdpowiedzUsuń