17 września 2022

346. Bright Harmony - Box kosmetyczny od Pure Beauty

 

Hej :)


Czas na kolejne kosmetyczne pudełko od Pure Beauty. Jeśli również chcecie mieć takie pudełko u siebie to zapraszam na stronę. Cena pudełka jest świetna, a dodatkowo istnieją różne możliwości subskrybcji. Co tym razem znalazło się w środku?



Opis pudełka:

W małych detalach letniej codzienności odnajdujemy równowagę i spokój dla duszy. Pora na odrobinę przyjemności również dla ciała! Edycja Bright Harmony to idealnie skomponowany zestaw kosmetyków, które przywrócą skórze balans i sprawią, że pielęgnacja stanie się relaksującym rytuałem.


Szata graficzna pudełka jak zwykle przykuwa uwagę chociaż poprzednie dwa dużo bardziej mi się podobały. Faktem jest, że te pudełka są tak śliczne, że szkoda ich wyrzucać, a do przechowywania czegokolwiek na pewno się przydadzą. 


Apivita - Black Detox - Żel do mycia twarzy i okolic oczu - (W boxie 2 saszetki po 5ml) - Żel skutecznie oczyszcza skórę nie powodując przesuszenia. Dodatkowo zawiera węgiel aktywny i propolis. 



Pierre Rene - Kolagenowa maseczka na usta - żelowa - (9,99 zł - 8g - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Maseczka wypełni Twoje usta i sprawi, że będą delikatne, miękkie i sprężyste. Dodatkowo wygładza drobne zmarszczki wokół ust. Poza tym zawiera kwas hialuronowy i kolagen. Jeszcze nigdy nie używałam maseczek na usta więc jestem ciekawa jak się sprawdzi.



Mosquiterum - Plastry ochronne - (13,51 zł - 1op. 10 szt. - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Skutecznie pielęgnują skórę przed i po ukąszeniach owadów. Dzięki kompozycji naturalnych olejków eterycznych i wyciągu z grejpfruta tworzy odprężającą i odświeżającą barierę zapachową. Dodatkowo plastry są przeznaczone dla dzieci i dorosłych. Teraz może mi się już nie przydadzą, ale na pewno sprawdzą się latem w przyszłym roku.


Equilibra - Aloesowy dermo żel z kwasem hialuronowym (W boxie 2 saszetki po 8ml) - Skutecznie nawilża i łagodzi. Do nakładania na ciało, twarz, skórę głowy czy włosy. Kosmetyk sprawdzi się po oparzeniach słonecznych, po ukąszeniach owadów czy po depilacji. Po prostu wielofunkcyjny produkt. 


Sylveco - Olejowa wcierka do skóry głowy (39 zł - 195 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Mieszanka olejów roślinnych do wcierania o szerokim zastosowaniu. Stymuluje wzrost włosów, normalizuje skalp i łagodzi podrażnienia. Bardzo jestem ciekawa tej wcierka tym bardziej, że dopiero niedawno zaczęłam przygodę z tego typu kosmetykami.


Vianek - Odżywczy żel pod prysznic - (23zł - 300 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Łagodnie i skutecznie myje, otulając aromatycznym zapachem. Nie podrażnia skóry wrażliwej i skłonnej do zaczerwienień. Działa odżywczo i nawilżająco. W sumie żelu tej marki jeszcze nie miałam więc chętnie sprawdzę.


Equilibra - Rosa - Czysta woda różana orzeźwiająca - (W boxie 50 ml) - Multiaktywny tonik, który zawiera fermentowany ekstrakt z płatków róży damasceńskiej oraz inne szlachetne gatunki róż. Równoważy pH skóry i przywraca świeżość i nawilżenie. Uwielbiam różane kosmetyki więc i w tej wodzie pokładam wielkie nadzieje.


Uriage - Xemose - Kojąca pielęgnacja konturu oczu - (w boxie 3ml) - Krem pod oczy, który intensywnie pielęgnuje suchą skórę pod okiem jak i powieki. Dodatkowo łagodzi podrażnienia.


Matrix - Instacure - Spray przeciwdziałający łamliwości włosów - (w boxie 30 ml) - Redukuje łamliwość włosów. Mamy tu płynne proteiny i prowitaminę B5, dzięki którym włosy staną się miękkie i przestaną się puszyć.


Artishoq - Szampon kremowa kąpiel do włosów wymagających nawilżenia - (28,99zł - 200ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Myje i pielęgnuje włosy i skórę głowy. Sprawia, że włosy łatwo się układają i rozczesują. Po użyciu włosy stają się gładkie, miękkie i odżywione. Połączenie keratyny z ekstraktem z karczocha rewitalizuje uszkodzenia struktury włosów, zmniejsza łamliwość i zwiększa ich wytrzymałość. Jestem bardzo ciekawa tego szamponu tym bardziej, że wcześniej nie miałam do czynienia z ich kosmetykami.


Dr Irena Eris - Pomadka nabłyszczająca Bright Lipstick - (69 zł - 3,3g - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Mój odcień 502 electric pink. Lekka, kremowa konsystencja z zawartością rozświetlających drobinek zapewnia efekt błyszczących, mokrych ust. Witamina E chroni usta i przeciwdziała starzeniu. Pielęgnacyjna formuła nadaje miękkość i nawilżenie. Będzie to moje pierwsze spotkanie z tą marką i już nie mogę się doczekać jak ta pomadka mi się sprawdzi.


Soraya - Oat Therapy - Owsiany krem do twarzy na dzień - (28 zł - 75 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Mamy tu 98% składników pochodzenia naturalnego m.in. wyciąg z owsa, olej z owsa i betainę, które nawilżają, redukują suchość i szorstkość, a także wygładzają i łagodzą cerę. Tego kremu również jestem ciekawa.


Bielenda - Smoothie Care - Prebiotyczny krem multifunkcyjny - regenerujący - (17,50 zł - 200 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Zawiera połączenie skutecznych składników pielęgnujących: ekstrakt z banana, który nawilża i odżywia naskórek oraz orzeźwiający ekstrakt z melona, który dodaje skórze blasku i promienności. Do stosowania na ciało, twarz i dłonie - czyli wielofunkcyjny kosmetyk. Jestem ciekawa zapachu, bo jak coś jest z bananem i posiada zapach to zdecydowanie nie jest zbyt przyjemny. Pokładam jednak nadzieję, że zapach mimo wszystko przypadnie mi do gustu.


Sunew Med+ - Aktywator pod krem do twarzy i pod oczy Essence+ - (80 zł - 30 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Efekty działania to wzrost nawilżenia, jędrności i elastyczności skóry. Dodatkowo zmniejsza widoczność zmarszczek, wyrównuje koloryt skóry i sprawia, że jest ona odmłodzona i pełna blasku. Jak dla mnie bardzo spore obietnice więc z chęcią się przekonam czy faktycznie działanie jest godne uwagi.


OnlyBio - Limoncello - Krem-mus rozjaśniający cienie - (41,99 zł - 15 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Krem zawiera naturalne składniki, które pielęgnują wymagający obszar wokół oczu. Skóra staje się wzmocniona, zregenerowana, jędrniejsza i bardziej elastyczna. Bardzo lubię kosmetyki tej marki więc mam nadzieję, że ten krem mnie również nie zawiedzie.


Podsumowując w boxie znalazło się 17 kosmetyków w tym 10 produktów pełnowymiarowych, 2 o mniejszej pojemności i 5 próbek. Mamy tu coś do pielęgnacji twarzy, ciała, dłoni i włosów oraz jeden kosmetyk do makijażu. Jestem zadowolona z zawartości i moim zdaniem nie ma tu nic co mogłoby się nie przydać.


Jak Wam się podoba zawartość? Co Was najbardziej zainteresowało? :)


Pozdrawiam :)


5 komentarzy: