10 grudnia 2022

370. Świąteczna stylizacja paznokci

 

Hej :)


Dziś przychodzę do Was z prostą, świąteczną stylizacją paznokci, która jest szybka w wykonaniu, a robi fajny efekt. Zapraszam :)



Do stylizacji użyłam następujących produktów:

- pilnik do paznokci
- frezarka
- bloczek polerski
- cleaner

- primer
Niuqi - Baza kauczukowa - jasny róż
- Semilac - Heather Gray - 058
- Semilac - Blueberry Kiss - 116
- Modena Nails - Mysterious White - Biały żel do zdobień
- Modena Nails - Quick Top Matte
- Clavier - Pro Hybrid - Top No Wipe
- cienki pędzelek do zdobień
- oliwka do skórek

Ogarnęłam skórki i płytkę paznokcia za pomocą frezarki, pilnika i bloczku. Odtłuściłam cleaner'em i nadbudowałam bazą od Niuqi. Utwardziłam w lampie. Wszystkie paznokcie poza wskazującym i środkowym pokryłam dwoma warstwami lekko fioletowego koloru, który wygląda bardzo delikatnie. Każdą warstwę utwardziłam w lampie. Pozostałe dwa paznokcie pokryłam brokatowym, mocnym fioletem. Również dwie warstwy, każdą utwardzając w lampie. Pokryłam te dwa paznokcie matowym topem i zamroziłam. Za pomocą cienkiego pędzelka i białego żelu zaczęłam malować na brokatowym kolorze. Na jednym namalowałam bombki, ozdobiłam je, zrobiłam sznurki i kilka kropek. Na drugim namalowałam dwie śnieżynki - jedną mniejszą, drugą większą. Utwardziłam w lampie. Całość pokryłam błyszczącym topem i utwardziłam w lampie. Nałożyłam oliwkę i świąteczna stylizacja gotowa :)


Jak Wam się podoba? A jakie są Wasze świąteczne paznokcie? Idziecie w czerwień, zieleń czy w coś kompletnie innego? Dawajcie znać :)


Pozdrawiam :)


8 komentarzy: