15 marca 2019

35. Akwarelowe kwiaty


Hej :)

Tym razem wiosenna stylizacja paznokci. Nie wiem jak Wy, ale ja już nie mogę się doczekać wiosny :)



Do stylizacji użyłam następujących produktów:

- Semilac - Strong White - 001
- Semilac - Blue Lagon - 019
- Nails - nr 6
- Semilac - Sharm Effect - Base Clear

Najpierw przygotowałam płytkę paznokcia. Czyli standardowo wycięłam skórki, wypiłowałam i zmatowiłam paznokcie. Następnie primer, baza i do lampy. Na 6 paznokci nałożyłam dwie warstwy hybrydy z Nails nr 6. Jest to przepiękny malinowy kolor w sam raz na wiosnę. Każdą utwardziłam w lampie. Na pozostałe paznokcie nałożyłam dwie warstwy białego koloru, każdą utwardzając. Następnie białe paznokcie pokryłam bazą z Sharm Effect i zaczęłam malować. Baza z Sharm Effect ma to do siebie, że przepięknie rozmazuje kolory co daje bardzo ciekawe efekty. Najpierw kolorem malinowym namalowałam kwiatki. Potem dodałam trochę niebieskiego coś jak listki. Do tego białym kolorem zrobiłam kropki i kontury kwiatka. Gdy efekt mi się spodobał dałam paznokcie do lampy. Następnie wszystkie paznokcie pokryłam topem również utwardzając w lampie. Nałożyłam oliwkę na skórki i gotowe :)

Tak powstała stylizacja:



Jeszcze zbliżenie na kwiaty:


Pozostając w tematyce wiosennej oczywiście stworzyłam też wiosenny wzornik:



I jak Wam się podobają akwarelowe kwiaty?

Pozdrawiam


7 komentarzy: