08 marca 2019

34. Kobo Professional - Extremely Beautiful Lashes - Pogrubiająco-wydłużający tusz z odżywką


Hej :) 

Dzisiaj przychodzę do Was z tuszem do rzęs marki Kobo Professional. Robiąc zakupy w Naturze (dosyć dawno temu) za zakupy powyżej 30 zł tusz był dodatkowo za 1zł, więc wzięłam, aby zobaczyć jak mi się sprawdzi.


Opis producenta:

Pogrubiająco-wydłużający tusz z odżywką. Bogata formuła zapewnia utrzymywanie się maskary na rzęsach do 12 godzin. Użyty w tuszu Bicapil wzmacnia strukturę rzęs i redukuje ich wypadanie.

Moja opinia:

Produkt wygląda standardowo tak jak przystało na tusze do rzęs. Otwierając, ukazuje nam się szczoteczka, która jest dość duża. Nie powiem, początkowo trochę się bałam, gdyż nie używałam tuszy z taką dużą szczotą :P (zdjęć szczoteczki niestety nie mam).
Po aplikacji rzęsy rzeczywiście są ładnie wydłużone i pogrubione. Wyglądają przepięknie po użyciu tego produktu, co widać na zdjęciu poniżej. (po lewej wytuszowane rzęsy, a po prawej nie)



Dodatkowo tusz się nie kruszy, co jest jak najbardziej na plus. Początkowo malowałam się nim jakiś miesiąc czasu i nic się nie działo. Niestety, później tusz mnie uczulił. Nie wiem czy to wina tej odżywki, która tam jest czy o co chodzi, ale podczas aplikacji produktu, moje oczy były czerwone i zaczynały mi lecieć łezki. Dlatego też musiałam się go pozbyć :(
Jest to produkt z którego byłam bardzo zadowolona dopóki mnie nie uczulił. Dlatego też nie będę pisać, że jest to tusz godny polecenia, gdyż pomimo tego, że wygląda przepięknie na rzęsach to nie wiem kogo by jeszcze uczulił, a kogo nie.

A Wy znacie ten tusz?
Miałyście z nim jakieś problemy?

Pozdrawiam


9 komentarzy:

  1. Rzeczywiście pięknie wygląda na rzęsach, szkoda, że uczula...

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie Ty masz magiczne oczy ;oo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że uczulił cię,bo efekt jest świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zdarzyło mi się jeszcze żeby mnie tusz uczulił. Dobrze, że się go pozbyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny tusz, będę miała go na uwadze przy najbliższych zakupach kosmetycznych. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że zaczął uczulać :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, dlatego warto poznać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że tak się to skończyło :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio będąc w Polsce była w Naturze taka promocja :) też był tusz z kobo ja wybrałam wydłużający ale ten też był do wyboru póki co jeszcze go nie testowałam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń