29 czerwca 2021

209. Herbal Care - Krem odmładzający do rąk "Dzika róża"


Hej :)

Dziś zapraszam Was na recenzję kremu do rąk tym razem od Herbal Care. Ja kosmetyków do pielęgnacji dłoni używam bardzo namiętnie i nie wyobrażam sobie życia bez tych produktów. Jak sprawdziła się "Dzika róża"?


Opis producenta:

Nasz krem do rąk opracowaliśmy dla wszystkich, którzy chcą przywrócić dłoniom młody wygląd. Skomponowaliśmy go z cenionych od wieków naturalnych składników roślinnych, które poprawiają sprężystość, opóźniają procesy starzenia skóry oraz regenerują naskórek i wzmacniają paznokcie. Dłonie z dnia na dzień wyglądają młodziej, skóra odzyskuje elastyczność, a paznokcie są silniejsze. W opracowanie receptury, opartej na bogatej tradycji zielarskiej, włożyliśmy całe nasze doświadczenie, dlatego jesteśmy spokojni o efekty. Ekstrakt z dzikiej róży bogaty w witaminę C poprawia koloryt oraz dogłębnie odżywia i regeneruje skórę. Proteiny jedwabiu usuwają szorstkość naskórka i skutecznie chronią przed działaniem czynników zewnętrznych. Witamina E odmładza skórę i wzmacnia paznokcie. Inutec nawilża i chroni przed powstawaniem podrażnień.

Moja opinia:

Opakowanie to tubka w różanym kolorze z zieloną zakrętką na klik. Produkt prezentuje się elegancko. W środku 100ml kremu za około 7zł. Przy codziennym stosowaniu około dwa razy dziennie starcza na jakieś 4 miesiące.
Krem ma lekką konsystencję i jest białego koloru. Jak nazwa wskazuje posiada różany zapach, który jest cudowny :)
Kosmetyk łatwo się rozprowadza i nie pozostawia tłustej warstwy. Po aplikacji krem daje uczucie nawilżenia, odżywienia i ukojenia naszej skóry rąk. Dodatkowo zapach zostaje z nami na dłużej, a nasze dłonie są miękkie i delikatne i gładkie w dotyku. Co prawda nie jest to krem do bardzo problematycznych dłoni, gdyż do takich celów raczej się nie sprawdzi, bo jest zdecydowanie za lekki. Jednak jako kosmetyk do codziennego użytku bez mocnych problemów jak najbardziej.
Moim zdaniem jest to dobry dzienny krem do rąk, który jest tani, wydajny, a przede wszystkim przepięknie pachnie i spełnia swoje działanie.

Używałyście produktów z Herbal Care?
Jak  Wam się sprawdziły?

Pozdrawiam


11 komentarzy:

  1. nie używałam chyba nic o tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja czasem używam i mają fajne kosmetyki do ciała 😀

      Usuń
  2. Nie używałam produktów z tej marki. Bardzo lubię krem do rąk od Lale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam od nich masełko pod oczy i było świetne więc może kiedyś się skusze na krem do rąk :)

      Usuń
  3. Różane produkty są super❤

    OdpowiedzUsuń
  4. o właśnie tak danwo nie używałam krmeu do rak ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie testowałam produktów marki Herbal Care. Kremy do rąk to podstawa mojej pielęgnacji, z chęcią chciałabym zaopatrzyć się w ten zaprezentowany :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń