26 czerwca 2021

208. Nowości kosmetyczne

 

Hej :)


Czas na kosmetyczne nowości :) Tym razem nie poszalałam, bo zapasy mam dosyć spore, aczkolwiek kilka kosmetyków zaraz mi się skończy więc musiałam minimalnie uzupełnić zapasy :)



Tym razem zakupy zrobiłam w drogerii internetowej cocolita.pl:


- Golden Rose - Dream Lips Lipliner - Trwała kredka do ust; kolor: 503 (8,90 zł)

- Eveline - Mgiełka do twarzy Glow and Go!; kolor: nude - 100 ml (12,72 zł)

- Paese - Hydrobase Uunder Make-Up - Baza pod makijaż - 30 ml (36,90 zł)

- Vianek - Odżywczy krem pod oczy - 15 ml (26,90 zł) - zaczęłam używać i póki co jestem zadowolona, ale zobaczymy jak to będzie po dłuższym stosowaniu :)

- Sylveco - Łagodzący krem pod oczy - 30 ml (26,90 zł)

- Sylveco - Rokitnikowa pomadka ochronna o zapachu cynamonu (12,90 zł)

- Sylveco - Brzozowa pomadka ochronna z betuliną (12,90 zł)

- Eveline - Royal Snail - Krem-maska do rąk - 100 ml (7,43 zł)

- Vianek - Odżywczo-wygładzający peeling do ciała - 250 ml (21,90 zł)


W sumie kupiłam 9 kosmetyków w tym 3 do makijażu, 4 do pielęgnacji twarzy i 2 do ciała. Wydałam na to 167,45 zł.


Używaliście któregoś z kosmetyków?


Pozdrawiam :)



14 komentarzy:

  1. Najbardziej jestem ciekawa tego odżywczego kremu pod oczy z Vianek :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam krem pod oczy z Vianka i też byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć :) Oby mi też przypadł do gustu :)

      Usuń
  3. Miałam kiedyś łagodzący krem pod oczy Sylveco, ale to było lata temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obłowiłaś się nieźle, dla mnie te wszystkie produkty to zupełna nowość, czekam więc na jakąś recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pomadki ochronne to coś co zawsze się przydaje;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam z Vianka nawilżający krem pod oczy i dla mnie niestety jest za słaby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Odżywczy jak dla mnie zbytnio nie nawilża, ale odżywienie jest :)

      Usuń