24 kwietnia 2021

190. Szybkie kwiaty na paznokciach

 

Hej :)


Wiosna zdecydowanie już idzie więc czas na wiosenną stylizację paznokci :) Tym razem delikatny róż w towarzystwie szybkich kwiatów :)



Do stylizacji użyłam następujących produktów:

- pilnik do paznokci
- frezarka
- bloczek polerski
- cleaner

- primer
- formy do przełużania paznokci
- Chiodo - Soft Gel - Cover Light - żel do paznokci
- Semilac - Glitter Indigo - 087
- Modena Nails - 451
- Modena Nails - Mysterious White - Żel do zdobień
- holder
- sonda
- pędzelek do zdobień - 03
- Semilac - Top no wipe
- Modena Nails - Quick Top Matte
- oliwka do skórek


Zaczęłam od przygotowania płytki za pomocą frezarki, pilnika i bloczku polerskiego. Odtłuściłam clener'em paznokcie. Nałożyłam primer i przedłużyłam paznokcie za pomocą żelu. Nadałam pożądany kształt i zabrałam się za malowanie paznokci. Nałożyłam dwie warstwy jasnoróżowego koloru, każdą utwardzając w lampie. Na wskazujący i najmniejszy palec nałożyłam dwie warstwy granatowo-brokatowego koloru, każdą utwardzając w lampie. Na granat nałożyłam matowy top i utwardziłam. Za pomocą białego żelu i pędzelka namalowałam ornamenty przypominające kwiaty. Gdy efekt mi się podobał zamrażałam w lampie. Wszystkie paznokcie pokryłam błyszczącym topem i utwardziłam. Nałożyłam oliwkę na skórki i gotowe :)




I jak Wam się podoba?


Pozdrawiam :)



10 komentarzy: