13 lipca 2021

213. Ulubieńcy kwartału: kwiecień, maj, czerwiec 2021

 

Hej :)


Przyszła pora na ulubieńców kwartału czyli najlepsze kosmetyki, które mi się sprawdzały w przeciągu 3 miesięcy i na pewno mogę je polecić innym, bo mają świetne działanie :)



Tym razem mam 9 kosmetyków w tym 1 do makijażu, 7 do pielęgnacji twarzy i 1 do ciała :)


Herbal Care - Tonik nawilżający do twarzy "Kwiat migdałowca" - Przyjemnie pachnie, jest wydajny i bardzo ładnie odświeża i nawilża cerę :) Używanie go to zdecydowanie czysta przyjemność :) Więcej o nim <tutaj>



Bielenda - Blueberry C-Tox - Mus do mycia twarzy nawilżająco-rozświetlający - Cudownie pachnie borówkami przez co używanie go jest naprawdę relaksujące i przyjemne. Ładnie oczyszcza cerę sprawiając, że jest nawilżona oraz gładka i miękka w dotyku. Więcej na jego temat <tutaj>



Bielenda Professional - Supreme Lab. Sebio Derm - Łagodny żel do mycia twarzy z kompleksem antybakteryjnym - Jest bardzo wydajny i łagodny dla skóry. Dodatkowo sprawia, że niedoskonałości znikają i jest ich zdecydowanie mniej. Więcej o nim <tu>



BasicLab Dermocosmetics - Esteticus - Serum peptydowe pod oczy z argireliną 10% i kofeiną "Nawilżenie i ujędrnienie" - Wiem, że zachwycanie się nad tym serum może już być nudne i męczące, dlatego nie będę się o nim rozpisywać. Zainteresowanych zapraszam na recenzję <tu>.



La-Le - Masło kawowe pod oczy - Bardzo wydajne masło, które po mimo tłustawej konsystencji świetnie sprawdza się pod makijaż. Poza tym dobrze nawilża i napina delikatną skórę wokół oczu. Więcej o nim <tutaj>.



Bandi - UV Expert - Pre-D3 - Zaawansowany krem nawilżający SPF50 - świetny filtr UV, który poza ochroną dodatkowo nawilża i regeneruje skórę, dzięki czemu nie potrzebujemy drugiego kremu pielęgnacyjnego. I co najważniejsze nie bieli i bardzo łatwo się rozprowadza :) Więcej o nim <tutaj>



Floslek - Lip Care - Cukrowy scrub do ust - zapach ma tak przepiękny, że chciałoby się go zjeść :) Cudownie wygładza i pozbywa się suchych naskórków z ust przy czym nie podrażnia. Więcej na jego temat <tutaj>



Golden Rose - Make Up Fixing Spray - Spray utrwalający makijaż - Ta mgiełka jest po prostu bezproblemowa. Ściąga pudrowość i przedłuża trwałość. Najlepsza jaką miałam do tej pory :) Więcej o niej <tu>. 



Soraya - Anti-Ageing - Silnie odżywczy krem do rąk - Bardzo dobrze odżywia i nawilża dłonie przez co będzie dobrym kremem nawet dla tych bardziej wymagających dłoni :) Więcej o nim <tutaj>.



Znacie któryś z kosmetyków? Macie swoich ulubieńców kosmetycznych?


Pozdrawiam :)




22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam spróbować może akurat się sprawdzi 😀

      Usuń
  2. Sporo niezanych mi produktów - bardzo kusi mnie to masło pod oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe wydaje się to masło kawowe pod oczy takiego jeszcze nie miałam : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze masło pod oczy i naprawdę jest świetne 😀

      Usuń
  4. Serum peptydowe najbardziej mnie zaciekawiło, a jeśli jesteś zachwycona - to tym bardziej muszę je kiedyś poznać bliżej :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam 3opakowanie więc to już o czymś świadczy 😀

      Usuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Ciekawi ulubieńcy :) Niestety, nie miałam żadnego, ale o kilku słyszałam :) Bardzo chętnie wszystkich wypróbuję :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że ten mus do mycia twarzy z Bielendy też mógłby stać się moim ulubionym, gdyby wpadł w moje ręce;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam sprawdzić któryś z kosmetyków 😀

      Usuń
  8. powiem Ci że mgiełki utrwalające się u mnie kompletnie nie sprawdzają:D za to ten tonik pierwszy mnie korci:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków. Jestem ciekawa tego masła pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dotąd to mój najlepszy krem pod oczy jaki miałam 😀

      Usuń