21 sierpnia 2021

224. Neonowy pomarańcz i żółty

 

Hej :)


Zostając dalej w klimacie lata mam dla Was neonową stylizację z szybkim i efektowym zdobieniem :)



Do stylizacji użyłam następujących produktów:

- pilnik do paznokci
- frezarka
- bloczek polerski
- cleaner

- primer
- Modena Nails - Mousse Rose - Baza
- NeoNail - Paradise Drink - 4824-1
- Semilac - Racing Car - 156
- Modena Nails - Black Meteorite - Czarny żel do zdobień
- Chiodo - Black - 217
- holder
- pędzelek do zdobień 
- Semilac - Top no wipe
- oliwka do skórek

Przygotowałam paznokcie za pomocą frezarki, pilnika i bloczku oraz odtłuściłam cleaner'em. Nałożyłam primer i nadbudowałam paznokcie bazą, utwardziłam w lampie. Wskazujący i środkowy pokryłam dwoma warstwami neonowego żółtego, każdą utwardzając w lampie. Pozostałe paznokcie pokryłam przepięknym pomarańczem - również nałożyłam dwie warstwy każdą utwardzając w lampie. Wszystkie paznokcie pokryłam topem błyszczącym i zamroziłam. Następnie za pomocą mieszanki czarnej hybrydy z czarnym żelem pędzelkiem namalowałam cieniutką łodygę, a później liście. Gdy kształt liści mi odpowiadał to delikatnie wyciągnęłam końcówki i utwardziłam w lampie. Nałożyłam top i zamroziłam. Jeszcze tylko oliwka na skórki i stylizacja gotowa :)


Jak Wam się podoba ta delikatna neonowa stylizacja?

Dajcie znać czy lubicie neonowe kolory na paznokciach czy niekoniecznie.



Pozdrawiam :)


14 komentarzy: