21 września 2021

233. Wakacyjna stylizacja paznokci

 

Hej :)


Lato co prawda już się kończy, ale nikt nam nie zabroni zrobić jeszcze wakacyjnej stylizacji paznokci :) My nieplanowanie akurat we wrześniu jeszcze się wybieramy na dłuższy urlop :)




Do stylizacji użyłam następujących produktów:

- pilnik do paznokci
- frezarka
- bloczek polerski
- cleaner

- primer
- Modena Nails - Mousse Rose - Baza
- NeoNail - Blaze Peony - 5403-1
- NeoNail - Paradise Drink - 4824-1
- Semilac - Racing Car - 156
- Chiodo - White - 1
- Chiodo - Black - 217
- Modena Nails - Black Meteorite - Czarny żel do zdobień
- Modena Nails - Mysterious White - Biały żel do zdobień
- Allepaznokcie - Spider Gel - Czarny
- holder
- pędzelek do ombre
- pędzelek do zdobień
- Semilac - Top no wipe
- Modena Nails - Quick Top Matte
- oliwka do skórek


Przygotowałam paznokcie za pomocą frezarki, pilnika i bloczku polerskiego. Odtłuściłam paznokcie cleaner'em i nałożyłam primer. Za pomocą bazy nadbudowałam paznokcie i utwardziłam w lampie. Następnie wszystkie paznokcie poza jednym w każdej ręce pokryłam dwoma warstwami koloru. W tym celu użyłam przepięknej fuksji od NeoNail. Każdą warstwę utwardziłam w lampie. Pozostałe paznokcie pokryłam dwoma warstwami białego - każdą również zamroziłam. Następnie fuksjowe paznokcie pokryłam błyszczącym topem, a białe matowym. Utwardziłam. Na białe paznokcie za pomocą pędzelka do ombre nałożyłam fuksję gdzieniegdzie i byle jak ją rozmazując. Na to dołożyłam neonowy pomarańcz i żółty. Utwardziłam w lampie. Gdzieniegdzie dodałam białego żelu i również utwardziłam w lampie. Następnie za pomocą mieszanki czarnej hybrydy z czarnym żelem i pędzelkiem namalowałam wysepki, palmy i ptaki. Utwardziłam. Czarnym spider gelem zrobiłam kilka linii, by wyglądały na ramkę. Sondą zrobiłam kilka czarnych kropek i zamroziłam w lampie. Całość pokryłam błyszczącym topem i utwardziłam. Nałożyłam oliwkę na skórki i stylizacja gotowa :)




Uwielbiam wakacyjne zdobienia i neonowe kolory :) A Wy?



Pozdrawiam :)



9 komentarzy: