25 września 2021

234. Nowości kosmetyczne

 

Hej :)

Czas na nowości kosmetyczne, które zakupiłam w tym miesiącu. Tym razem zrobiłam zakupy w Biedronce oraz w drogerii kosmetykomania.pl i strefaurody.pl.



Biedronkowe zakupy:


- Niuqi - Pędzel pastelowy do fluidu (9,99zł)

- Niuqi - Pędzel pastelowy do pudru (9,99zł)

- Niuqi - Pędzel pastelowy do różu (9,99zł)

- Niuqi - Pędzel pastelowy do rozświetlacza (9,99zł)

- Niuqi - Pędzel pastelowy do blendowania i brwi (9,99zł)

- Niuqi - Gąbeczki do makijażu - różowe (12,99zł) - lubię te gąbki i jeśli znajduje je w Biedronce to zazwyczaj je kupuję :)

- Niuqi - Gąbeczki do makijażu - fioletowe (12,99zł)

- Niuqi - Oliwka do skórek (4,99zł)

- Eveline - Angel Dreams - Paleta cieni (34,99zł)



Zamówienie z strefaurody.pl:


- Silcare - Base One French Pink - Żel budujący (18,99zł) - już używam i jest naprawdę dobry. z łatwością nadbudowuje się paznokcie jak i bez problemu można je przedłużyć :)

- Eveline - Eyeliner Marker Art Professional (13,20zł)

- Perfecta - Fenomen C - Wygładzający krem do rąk, paznokci i skórek (12,60zł)

- Hi Hybrid - Lakier hybrydowy nr 402 Pure Beige (19,90zł)

- Hi Hybrid - Lakier hybrydowy nr 315 Blue Elements (19,90zł)

- Hi Hybrid - Lakier hybrydowy nr 402 White Crystals (19,99zł)



Zamówienie z kosmetykomania.pl:

- L'Oreal - Infinium - Lakier Soft do włosów (29zł)
- Miyo - Kredka do oczu nr 06 nude (16,99zł)

W sumie kupiłam 18 produktów w tym: 1 do włosów, 11 do makijażu, 5 do paznokci i 1 do pielęgnacji ciała :) Wydałam 266,48zł.

Zainteresował Was któryś z produktów?


Pozdrawiam :)


9 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tej palety z Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy, bardzo lubię pędzle z Biedronki 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co miałam dwa teraz kupiłam te i również są fajne 😀

      Usuń
  3. miałam tę paletkę ale tak średnio mi się spisała. Cienie strasznie się pylą... lakierów hybrydowych za to jestem ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Palety jeszcze nie używałam, ale lakiery są super 😀

      Usuń