30 lipca 2022

332. Nowości kosmetyczne

 

Hej :)


Lipiec dobiega końca więc czas na nowości jakie się u mnie znalazły :) Zakupy tym razem zrobiłam na drogeriapigment.pl i rossmann.pl oczywiście online. Zapraszam na przegląd :)



Zamówienie z drogeriapigment.pl:


- Bielenda - Eco Nature - Serum nawilżająco-kojące, cera sucha i odwodniona - 30ml (25,99 zł)

- Fluff - Krem do rąk - Brzoswkinia - 50 ml (6,85 zł)

- Nacomi - Peeling do twarzy nawilżający - 85 ml (25,47 zł)

- Nacomi - Next Level - Nawilżająca maska do twarzy - 50 ml (34,65 zł)

- Fluff - Tonik do twarzy z kwasami AHA - 100 ml (25,22 zł)

- Lynia - Olejek hydrofilowy do mycia twarzy - 100 ml (34,99 zł)

- Resibo - Have Some Tan! - Naturalny tonik samoopalający - 100 ml (89,99 zł)

- Nacomi - Next Level - Krem SPF50 UV Basic - 50 ml (35,62 zł)

- Barwa - Szampon tatarakowo-chmielowy - 250 ml (6,71 zł)

- L'biotica - Biovax Silk - Jedwab w płynie do włosów - 15 ml (11,16 zł)



Dodatkowo dostałam 5 próbek:

- Veoli Botanica - Deeply Pore Cleansing Gel - Głęboko oczyszczający żel do mycia twarzy z aktywnym ekstraktem z zielonej herbaty z EGCG, prebotykiem z cykorii i agawy i ALPAFLOR ALP-SEBUM
- Pyuankang Yul - Essence Toner - Intensywnie nawilżający tonik-esencja
- Pyuankang Yul - Moisture Serum - Serum nawilżające do twarzy
- Pyuankang Yul - Balancing Gel - Żel nawilżający do twarzy
- Pyuankang Yul - Nutrition Cream - Odżywczy krem do twarzy

Natomiast w rossmann.pl kupiłam paletę cieni z Wibo - NUDEttitude (59,99 zł).



W sumie kupiłam 11 kosmetyków: 7 do pielęgnacji twarzy, 2 do włosów i po 1 do ciała i włosów oraz 5 próbek do twarzy. Wydałam 356,64 zł.


Coś Was zainteresowało? A może jakiś kosmetyk już mieliście? Dajcie znać :)


Pozdrawiam :)


14 komentarzy:

  1. najbardziej zaciekawiła mnie ta paleta cieni z wibo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już ją przetestowałam i jest bardzo dobra 😀

      Usuń
  2. same nowoiści jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten krem do rąk z Fluff, jest świetny!😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Niczego z tych kosmetyków jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne nowości. Miłego testowania. Nie znam żadnego z tych kosmetyków, więc chętnie poczytam co o nich myślisz i zobaczę makijaż zrobiony tą paletką:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kolory ma ta paleta, tylko cena trochę średnia, jak na paletę Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe produkty, mój wzrok najbardziej przykuła paletka, ale ta cena... Nie spodziewałam się, że produkty Wibo są takie drogie :)

    OdpowiedzUsuń