02 kwietnia 2024

516. Moje nowości kosmetyczne z Ekobieca

 

Hej :)


Czas na kosmetyczne nowości jakie zakupiłam w drogerii ekobieca.pl. Tym razem skromnie, gdyż w dalszym ciągu używam tego co mam, a jak wiadomo zapasy są spore więc powoli do przodu :)



- Claresa - All Night Fixer - Utrwalacz do makijażu - 50 ml (13,49 zł) - jestem w trakcie używania i fajnie ściąga pudrowość z twarzy oraz scala cały makeup :)

- Essence - Hydro Hero Primer - Baza nawilżająca - 30 ml (15,29 zł) - ma świetną kremową konsystencję - bardziej przypomina krem niż bazę :)

- Lamel - Long Lasting - Długotrwała żelowa kredka do ust nr 409 - 1 szt. (19,99 zł) - będzie to pierwsze spotkanie z tą marką.

- Claresa - Blur super pow(d)er! - Sypki puder wygładzający, kolor: beige - 12 g (23,99 zł)



W tym miesiącu dostałam się do kampani na ambasadorka-kosmetyczna.pl i miałam okazję przetestować trzy maski w płacie oraz płatki pod oczy od Clavier. Recenzję znajdziecie <tutaj>.



Na instagramie miałam współpracę z marką Yumi w której miałam okazję poznać piankę głęboko myjącą do twarzy oraz hydrofilowe masełko do demakijażu. Genialne kosmetyki, które zadbają o Wasze dogłębne oczyszczanie twarzy. Więcej o nich <tutaj>



Miałam również okazję poznać nowość od Nacomi - Deep Hydration - Coconut - Krem do twarzy kokosowy, który cudownie pachnie i jest idealna do cery suchej czy odwodnionej. Więcej o nim <tutaj>.




Oczywiście nie zabrakło również boxów od Pure Beauty :) Więcej o nich <tu> i <tu>.


Jak widać poznałam sporo ciekawych kosmetyków wartych uwagi. Sama zakupiłam 4 kosmetyki do makijażu i wydałam 72,76 zł.


Jaki kosmetyk zainteresował Was najbardziej? A może sami już coś znacie z tej kolekcji?


Pozdrawiam :)


4 komentarze:

  1. Dla mnie to same nowości :) Jestem ciekawa tego pudru Claresa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten puder od claresy od czasu do czasu stosuje i fajnie się u mnie sprawdza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ten utrwalacz do makijażu bardzo mnie ciekawi:)

    OdpowiedzUsuń