28 grudnia 2018

24. Najlepsze kosmetyki 2018 roku :)


Hej :)

Z racji tego, że rok 2018 dobiega końca postanowiłam stworzyć listę najlepszych kosmetyków, które miałam okazję używać  w tym roku. W większości są to kosmetyki, których używałam najczęściej lub które mnie czymś urzekły. Nie wszystkie kosmetyki doczekały się już recenzji, ale na pewno to nastąpi prędzej czy później.


Kosmetyki do makijażu:

Jeśli chodzi o tą grupę to starałam się wybrać z każdego kosmetyku potrzebnego do wykonania makijażu tylko jeden z każdej grupy.

1. Baza pod makijaż: Kobo - Smooth Make-up Base with Hydromanil - jest to jedyna baza, która w tym roku naprawdę mi się sprawdziła. Nie ma chyba żadnych minusów i ładnie utrzymuje makijaż.



2. Podkład: Bell - Illumi corrector Lightening Skin Perfection - świetny podkład, który przepięknie wygląda na skórze i długo się utrzymuje.


3. Korektor: Catrice- Liquid Camouflage High Coverage Concealer - jest to jedyny korektor jak narazie, który niemal w pełni zakrył moje cienie pod oczami :)


4. Puder: Bell - 2Skin Pocket - prasowany puder matujący - jak dotąd najlepszy i przepięknie wyglądający.


5. Brązer: Bell - Sculpting Mat Powder - ładnie wygląda i nie zrobimy sobie nim krzywdy. Zdecydowanie dla osób początkujących bardzo świetny i tani produkt.



6. Tusz do rzęs: Kobo - Extremely Beautiful Lashes - Pogrubiająco-wydłużający tusz z odżywką - po mimo tego, że podrażnił moje oczy to rzęsy wyglądają obłędnie po pomalowaniu więc jeśli was nie uczuli to jak najbardziej polecam :)



7. Paleta cieni do oczu:  Makeup Revolution - Maxineczka Beauty Legacy, Travel Fiendly Makeup - najczęściej używana paleta w mojej kolekcji. Przepiękne kolory do tego jeszcze paleta, która w podróży jest niezbędna i nie potrzebujemy dzięki temu zbyt dużo kosmetyków. 



Kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy:

Tutaj wybrałam jedynie te produkty, które naprawdę się sprawdziły i w następnych grupach jest tak samo więc tych kosmetyków będzie zdecydowanie mniej :)

1. Płyn do demakijażu oczu: Lirene - Dermoprogram - Dwufazowy płyn do demakijażu oczu - jak dotąd jedyny, który nie podrażnia i zmywa makijaż bezbłędnie.


3. Serum do twarzy: Bielenda - Serum do twarzy "Zielona herbata" - jeśli chcecie pozbyć się nieprzyjaciół to jest to najlepszy produkt na takie niedoskonałości. Lepszego jeszcze nie znalazłam.


4. Tonik: Marion - Esencja tonizująca do twarzy "Róża" - przecudownie pachnie i odżywia skórę.



5. Krem pod oczy: Herbal Care - Przeciwzmarszczkowy krem roll-on pod oczy "Irys syberyjski" - najlepszy krem pod oczy jaki dotychczas miałam.




Kosmetyki pielęgnacyjne do ciała:

1. Peeling do ciała: Bielenda - Carbo detox - Węglowy peeling solny do ciała - przepiękny zapach i nasza skóra jest nawilżona, że nie potrzebujemy dodatkowego kremu czy masła.



2. Mgiełka do ciała: Avon Naturals - Mgiełka do ciała "Wanilia i drzewo sandałowe"  - po prostu zakochałam się w tym zapachu od pierwszego użycia :)




Kosmetyki do włosów:

1. Maska do włosów: Marion - Naturlook - kwas hialuronowy & bambus - jak dotąd najlepsza z tego względu, że po użyciu spokojnie mogę rozczesać moje włosy bez dodatkowych zabiegów :)


Najlepsza stylizacja paznokci:

Tutaj zdecydowanie wygrywa jesienny krajobraz, bo właśnie z tej stylizacji jestem zadowolona najbardziej i bardzo mi się podoba :)


Najlepszy makijaż:

Najlepszy makijaż to makijaż w niebieskościach. Nie wiem  czy to dlatego, że tak bardzo lubię ten kolor czy po prostu naprawdę był to świetny makijaż niemal pod każdym względem :)


Tak wygląda kosmetyczne podsumowanie 2018 roku. Dajcie znać jacy są Wasi ulubieńcy roku i co znacie z tych wymienionych :)

Pozdrawiam


5 komentarzy:

  1. Bronzer z Bell również bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem pod oczy Herbal Care chcę wypróbować :) skoro tak polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam to serum z Bielendy ;)

    https://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ten korektor z catrice muszę koniecznie wypróbować
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń