16 listopada 2023

472. Eleganckie paznokcie

 

Hej :)


Dziś mam dla Was bardzo szybką, ale efektowną i elegancką stylizację paznokci, która sprawdzi się nie tylko na co dzień, ale i na ważną okazję. Myślę, że efekt jest na tyle uniwersalny, że sprawdzi się każdemu. Zapraszam :)



Do stylizacji użyłam następujących produktów:


- pilnik do paznokci
- frezarka
- bloczek polerski
- cleaner

- Primer bezkwasowy
Claresa - Soft&easy builder gel UV/Led; kolor: natural
- Semilac - Base - Baza 
- Semilac - Sharm Effect - Base Clear
- Semilac - Diamond Ring - 144
- Niuqi - Ciemna zieleń - lakier hybrydowy
- Sunone - Biały lakier hybrydowy
- Claresa - Top No Wipe
- pędzelek
- oliwka do skórek

Przygotowałam paznokcie, nadbudowałam żelem i nadałam pożądany kształt. Nałożyłam bazę i zamroziłam. Następnie wszystkie paznokcie poza wskazującym i małym pokryłam dwoma warstwami przepięknej ciemnej zieleni od Niuqi, każdą utwardzając w lampie. Pozostałe paznokcie pokryłam dwoma warstwami białego koloru i zamroziłam. Bbiałe paznokcie pokryłam bazą Sharm Effect i za pomocą pędzelka nałożyłam ciemną zieleń na środek. Gdy efekt był zadowalający utwardziłam w lampie. Następnie srebrnym, brokatowym kolorem namalowałam "niechlujne" linie i zamroziłam. Całość pokryłam błyszczącym topem i utwardziłam w lampie. Na koniec nałożyłam oliwkę na skórki :)



Lubicie ciemną zieleń na paznokciach? :) Ja zdecydowanie uwielbiam :)


Pozdrawiam :)


8 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam zieleni na paznokciach, ale może skuszę się na ten kolor, gdyż widzę po Twoich pazurkach, że prezentuje się nadzwyczaj elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kolor. Uwielbiam zieleń!

    OdpowiedzUsuń
  3. Such beautiful nails. I would have to have the shorter version. My hands are on books most days. Lovely post!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie jestem fanką butelkowej zieleni, więc taka na paznokciach też może być :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie prezentują się Twoje paznokcie :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. podziwiam ja nie umiem w takie rzeczy

    OdpowiedzUsuń